sobota, listopada 26, 2016

Zaczynamy Na Poważnie

Cześć!
Zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Długo się zastanawiałem, czy założyć bloga, a jak już się zdecyduje to co na nim pisać? Jednak podjąłem decyzję, wchodzę do blogosfery. Jest to mój pierwszy post na tym blogu, dlatego chciałbym wam przedstawić co i kiedy będzie się pojawiać.



Postanowiłem, że będę pisał o tym co dzieje się u mnie, moje różne opinie na dany temat, oraz historie, których mam sporo w związku z tym czym się zajmuje. Kiedy będą pojawiać się posty myślę, że to dokładnie sfinalizuje kilka następnych dni, ale mam w planie publikowanie moich wypocin w poniedziałki i piątki.

Niektóre teksty będą krótkie, a inne wręcz przeciwnie. Na różne tematy mam bardzo dużo do powiedzenia i opowiedzenia. Wszystko chciałbym przelać na wirtualny papier. Mam już w planach teksty na najbliższe dni, ale mogą ulec zmienię w zależności od tego, czy zdarzy się coś ciekawego i interesującego. Chciałbym, abyście i wy włączali się w dyskusje na dole w komentarzach, oraz co chcielibyście przeczytać.

Nawet się nie przedstawiłem. Nazywam się Bartek, ale więcej informacji macie w zakładce "O mnie".

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz jakieś plan. Zajrzę tu za jakiś czas zobaczyć jak ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,powodzenia w systematyczności i życzę dużo weny!
    http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i zajrzę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bartosz Skrajnowski , Blogger