piątek, grudnia 02, 2016

Ełk - Miasto Które Kocham

Witajcie!
Do napisania tego posta zainspirował Mnie konkurs na "Miasto Roku". Nie, nie będę was namawiał do głosowania na to lub inne miasto. Chciałbym wam opowiedzieć i przedstawić jedno z najpiękniejszych miast w Polsce, które leży w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich.


Ełk jest bardzo ważnym miejscem dla mnie. Tu się urodziłem i wychowywałem. W tym miejscu poznawałem swoich znajomych, przyjaciół, a czasem i wrogów. Tutaj próbowałem ukształtować się jakoś zawodowo. Mam swoje ulubione miejsca w których lubię spędzać czas. Jak na miasto, które ma 60-70 tysięcy mieszkańców to miejscowość jest w sam raz. Znam tutaj każdy zakamarek, większość ulic wręcz na pamięć.


Stolica Mazur - Ełk jest największym i najludniejszym miastem na Mazurach. Malownicza kraina - pierwsze co przychodzi na myśl, gdy ktoś tu przyjeżdża. Ogromne jezioro, które ciągnie się przez całe miasto, do tego jest połączone rzekami, a to daje piękny efekt. Wszystko wkomponowane w miasto i promenadę, która jest nad jeziorem. Wspaniały krajobraz daje również wyspa położona na jeziorze Ełckim.


Ełk zawsze zostanie w moim sercu. Nigdy nie myślałem, że stąd wyjadę, ale cóż najprawdopodobniej pod koniec grudnia wyprowadzam się. Może to śmieszne co powiem, ale łatwiej jest mi się rozstać z rodziną, znajomymi, niż z miastem do którego mam tak wielki sentyment i przywiązanie. Tego najbardziej będzie brakowało. Jednak czego nie robi się z miłości.  Myślę, że każdy urlop, dłuższą przerwę w pracy będę chciał wykorzystać na odwiedzenie mojego rodzinnego miasta.


Nie chce was zanudzać jakimiś opowiadaniami z Wikipedii, bo nie o to chodzi. Chciałem wam w skrócie opisać jak ważnym miejscem dla mnie jest Stolica Mazur i pokazać na paru zdjęciach jak pięknym jest miastem.




5 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam w Ełku - za to moja mama jak była mała to często odwiedzała to miasto i ma same miłe wspomnienia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ełk - przepięknie ująłeś to miasto na zdjęciach.
    Jezioro są jedną z naszych wizytówek kraju, fakt że to owe miasto naprawdę ma wielkie znaczenie dla kraju :D

    Na pewno nie raz przyjadę, choćby po to by przespacerować się nocą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ełk jest na mojej liście do odwiedzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczesniej nie myslalam, ze Elk moze byc takim pieknym miastem. Szkoda, ze mieszkam na drugim koncu Polski, ale jesli tylko bede miec okazje to na pewno odwiedze to miasto!

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super miasto! Zawsze chciałam mieszkać nad morzem ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bartosz Skrajnowski , Blogger