niedziela, grudnia 25, 2016

Święta, Święta i Zaraz Po

Cześć!

Nawet nie miałem kiedy Wam złożyć życzeń, ponieważ cały ten tydzień był bardzo zwariowany. Jednak na wstępie jeszcze święta się nie skończyły, a więc: Chciałbym Wam życzyć wesołych świąt i tego wszystkiego czego pragniecie, aby wasze najskrytsze marzenia się spełniły.

Moja plany na święta się całkowicie zmieniły w ułamku sekundy. Spontaniczny wyjazd na kilka dni w okolice Włocławka. W środę próbowałem złapać zastępstwo w pracy na czwartek i tak rano już byłem w 6-ścio godzinnej podróży.

W czwartek i piątek jeszcze "szybki" marsz po galerii i supermarketach z moją dziewczyną. Małe zakupy. Chociaż więcej staliśmy w kolejkach i szukaliśmy parkingu niż chodziliśmy po sklepach.
W końcu wigilia. Nowe doświadczenia jak to jest w święta z tradycjami na Kujawach.

Jednak najważniejsze jest to, że to już kolejne święta z Moją dziewczyną i mogliśmy ten czas spędzić razem, odpocząć i cieszyć się sobą w wolne dni. Przecież cały czas jesteśmy zapracowani. Czas świąt pozwala nam pobyć razem.


Kasia, bo tak ma na imię moja wybranka dostała ode mnie dużego misia prawie dwu metrowego. Bardzo się cieszyła, a to sprawia mi największą radość z tego, że pojawia się uśmiech na jej twarzy. :)

Bardziej cieszy dawanie, niż dostawanie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bartosz Skrajnowski , Blogger