poniedziałek, grudnia 05, 2016

Mikołajki - Magia Świąt

Ho Ho Ho!
Już jutro pierwszy znak, nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. Mikołajki to czas w którym już możemy małymi krokami przygotowywać się do świąt. Dlaczego lubię święta? To wszystko już poniżej.



Osobiście uwielbiam okres przedświąteczny, sam nie wiem dlaczego. Może z powodu tych wszystkich rzeczy, które się odbywają: Jarmarki, ozdoby na ulicach i w domach, przygotowywania do świąt oraz te kolejki w supermarketach. Nie można również zapominać o pogoni za prezentami i rozmyślaniu co komu sprezentować.



Jestem już takim dużym dzieckiem. Mam tak samo jak one, które nie mogą doczekać się mikołajek, a następnie świąt. Niezliczone światełka i ozdoby w miastach oraz sklepach, lecąca tam muzyka świąteczna oraz kolędy to wszystko sprawia, że cały jestem szczęśliwy.

Wy też tak macie? Uwielbiacie święta? Macie już pomysły na prezent dla bliskich?


4 komentarze:

  1. Ja myślę, że większość z nas w święta jest takimi przerośniętymi dziećmi :D

    Zapraszam! Będzie mi miło jak wpadniesz :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię Święta i nie mogę się doczekać aż przyjdą, chociaż przygotowuję się do nich już od kilku dni, także na blogu. :)
    pomysły na prezenty mam, część nawet już kupiłam, teraz jeszcze kilka drobiazgów muszę dokupić, a później to wszystko zapakować. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam magię świąt :)
    Prezenty dla bliskich są już gotowe.

    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świeta to naprawde świetny czas . A te jarmarki to jedno wielkie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bartosz Skrajnowski , Blogger