piątek, grudnia 30, 2016

Postanowienia Noworczne

Cześć!
Zbliża się Nowy Rok, a to jest czas na podsumowania i postanowienia noworoczne. Problem w tym, że za zwyczaj z planów jakie mamy nic nie wychodzi i zawsze jest po staremu. Hmm... Nie wiem czy Wy tak macie, ale Ja owszem.



Zawsze, robiłem podsumowanie roku u siebie na fan page'u, w tym roku nie będę Was zanudzał, a przynajmniej nie tutaj. Dzisiaj będzie trochę o postanowieniach na rok 2017, który już za chwilę. Niestety zawsze moje postanowienia kończyły się fiaskiem po miesiącu, a nawet i w krótszym okresie czasu. W tym roku mam nadzieję, że będzie inaczej. Żeby zmotywować siebie to publikuje moje zamierzenia.



1. Być Szczęśliwym - Myślę, że z odpowiednią osobą i wszystkimi planami, to może się udać.
2. Wrócić do radia - Mam nadzieję, że uda mi się powrócić w miarę możliwości do prowadzenia audycji, ponieważ brakuje mi tego.
3. Zapisać się na siłownie - Chciałbym w końcu regularnie zacząć ćwiczyć i poprawić swoją kondycję oraz sylwetkę.
4. Ulepszać bloga - Marzę o tym, aby mój blog się rozwijał w dobrym kierunku i nowy rok mi w tym pomorze.

Moje 4 ważne dla mnie postanowienia noworoczne, które będę starał się starannie realizować i spełniać. Wy również macie jakieś postanowienia? Pochwalcie się! :)

Pozdrawiam!



1 komentarz:

  1. Świetny post jak i wygląd bloga, który naprawdę mi się spodobał! Powodzenia z postanowieniami i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bartosz Skrajnowski , Blogger