niedziela, stycznia 15, 2017

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Dzisiaj myślę, że fajnie będzie poruszyć kwestie WOŚP.



Pamiętam, że z Orkiestrą jestem od małego. Mimo dużych mrozów kiedy byłem małym szkrabem wyciągałem rodziców na miasto, aby tylko spotkać kogoś z puszką i dającym serduszka. Byłem bardzo zadowolony, że mogłem podarować nawet mały pieniążek dla kogoś kto tego potrzebuje. Dorastałem z myślą, że dobrze jest komuś pomagać oraz wspierać WOŚP. Do dnia dzisiejszego, a mam już prawie 21 lat to się nie zmieniło. Zawsze ich wspomagam. Przez kilka lat byłem nawet wolontariuszem, niestety od 2 lat mnie nie ma z nimi, bo mam wyjazdy, albo pracuje.

Nie rozumiem osób, które "hejtują" Orkiestrę. Kościół - Księża oraz Rząd potępiają tego "Złego i Niedobrego - kłamcę i złodzieja" Owsiaka i to co robi. Tylko dlaczego?! Przecież Oni robią ogromną robotę. W większości szpitali jest sprzęt z tej fundacji oznaczony serduszkiem. Jeszcze nie widziałem w szpitalu urządzeń oznaczonym znakiem Kościoła. Sam jestem Chrześcijaninem , ale wierzę w Boga, a nie w Księży. Również wolę rzucić do puszki, niż "sponsorować" budowę kolejnych pomników Smoleńskich. Przykre jest też to, że rząd nie chce pomagać, a telewizja (TVP, TVP Info), którymi rządzi PiS nawet nie wspomni słowem o WOŚP - tak jakby dziś nic nie było i pomijają najważniejsze wydarzenie dnia.

Dzisiaj krótko, ale treściwie. Pomagajmy, bo warto. Dobro Wraca!

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bartosz Skrajnowski , Blogger